IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Punkty Doświadczenia, Magia oraz Punkty Magiczne

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Nate
Admin
Nate
Liczba postów : 67
Join date : 22/08/2017

#1PisanieTemat: Punkty Doświadczenia, Magia oraz Punkty Magiczne   Punkty Doświadczenia, Magia oraz Punkty Magiczne EmptyPią Wrz 15, 2017 8:32 pm

Punkty Doświadczenia (PD) są to inaczej punkty, które można przeznaczyć na dalszy rozwój postaci pod względem magicznym, a także umiejętności. Nie ma ona odzwierciedlenia fabularnego, zatem jest to tylko waluta panująca na forum.

Za co można zdobyć punkty doświadczenia:
- Udział w misjach;
- Udział w eventach;
- Odbywanie treningów (zarówno zaklęć, jak i zwykłych);
- Wszystkie inne wydarzenia fabularne, które zasługują na wynagrodzenie.

Również aktywne pisanie na fabule jest u nas nagradzane. Za każdą sesję, użytkownik otrzymuje równowartość przeznaczonych jej PD. Równa się ona jednemu punktowi doświadczenia za sesję, która zawiera maksymalnie dziesięć postów. Odpowiednio sesje, które zawierają jedenaście i więcej postów, uzyskują równowartość dwóch punktów doświadczenia. I to jest maksimum, jakie możemy wyciągnąć za jedną sesję rozgrywki fabularnej. Zatem poza wyżej wymienionymi możliwościami, otrzymujemy również punkty doświadczenia za zwyczajne sesje z graczami, które podsumowywane są na końcu każdego wątku przez Mistrza Gry.

Wstęp do magii

Magia czyli moc, którą posługują się magowie. Objawia się w wielu formach i postaciach. Posiada też niezwykle wiele zastosować. Przez jej różnorodność oraz potencjał w historii powstało niezwykle wiele dziedzin magii i nawet obecnie wciąż powstają nowe.

Początkowo gracze mogą wybrać tylko jedną z dziedzin magii oraz tworzyć zaklęcia wchodzące wyłącznie w jej zakres. Przykładowo mając magię ognia możliwym będzie używanie jedynie zaklęć używających tego żywiołu.


Zaklęcia i PWM

Używanie magii przez jej użytkowników objawia się na różne sposoby. Jakby nie patrzeć energia Eternano nie jest na tyle prosta (nie mogłem znaleźć odpowiedniego słowa) by miała tylko jedno zastosowanie. Na potrzeby naszego systemu przedstawimy dwie główne metody korzystania z niej przez magów:

Podstawowe Właściwości Magii (PWM)

Jak sama nazwa wskazuje są to najbardziej podstawowe właściwości z naszej magii. Są na tyle słabe, iż same z siebie nie zadają żądnych obrażeń. Jednakowoż mogą zostać całkiem wszechstronnie użyte. W pewnym sensie są jak całkiem poręczne narzędzia, a swą niewielką moc wynagradzają zerowym kosztem MM.
Na starcie, przy tworzeniu karty postaci graczowi przysługuje do 20 PWM. Mimo to jak wiemy nie zawsze da się wszystko od razu wymyślić. Dlatego też raz do roku każdy może dodać nowe w cenie 1 PD od 1 PWM. Nie wymagają one treningu.

Zaklęcia

Najbardziej standardowa forma przekształcania i manipulowania energią Eternano. W przeciwieństwie do PWM mogą być całkiem potężne, lecz w zależności od swej siły kosztują odpowiednią ilość jednostek many. Dlatego też zaklęcia dzieli się na poszczególne rangi:


D - 15PD | 5 MM
C - 45 PD | 10 MM
B - 75 PD | 20 MM
A - 120 PD | 30 MM
S - 300 PD | 75 MM
SS - 500 PD | 150 MM
UWAGA! Zaklęcia rangi S oraz SS dostępne są jedynie dla magów klasy S

Proces pozyskiwania nowych zaklęć przebiega następująco:
a) Użytkownik pomysł na zaklęcie zgłasza w temacie "Nowe zaklęcia". Gdzie zostaje on rozważony przez administrację lub technicznego. Nowy czar może zostać zaakceptowany, znerfiony lub odrzucony.
b) Jeśli przejdzie dalej, to zapłaceniu odpowiedniej kwoty PD zaklęcie może zostać umieszczone w karcie magii, jednak jeszcze nie używane.
c) Ostatnim etapem jest trening. Dokładniejsze informacje można o nim przeczytać w tym temacie.

Ulepszanie zaklęć

Gdy mag się rozwija, chyba nikt nie myślał, iż jego czary będą stać w miejscu? Tak, też mogą zostać ulepszone, czy ulec pewnym modyfikacjom. Wszystko jednak zależy od punktów doświadczenia, gdyż to one są wyznacznikiem rozwoju. No ale po kolei. Mianowicie wyróżniamy dwa rodzaje rozwoju zaklęć:

Zwiększenie mocy - Następuje gdy zaklęcie zostaje ulepszone w ramach tej samej rangi, w której się znajduje. Mianowicie jego moc zostaje podniesiona na pogranicze jego obecnego poziomu, a tego wyższego. To znaczy, że jeśli czar był rangi B, to po zwiększeniu jego mocy będzie się znajdować między B, a A, lecz mimo to koszt JM nie wzrośnie. Opcja ta wydaje się atrakcyjna, lecz niestety nie jest tania. Mianowicie, by z niej skorzystać trzeba uiścić  200% ceny PD danego zaklęcia (w razie pewnych okoliczności cena może nieco wzrosnąć). Ponadto wymaga opisowego treningu, którego długość wyznacza sprawdzający. Jest to zabieg jednorazowy, a czar w ten sposób ulepszony otrzymuje „+” w nazwie.

Kopia innej rangi - Jak sama nazwa wskazuje zaklęcie pewnej rangi zostaje skopiowane i dostosowane na inną rangę. Naturalnie w zależności od poziomu moc duplikatu będzie silniejsza lub słabsza od pierwotnego czaru. Przykładowo mając zaklęcia rangi B można zrobić kopię na poziomie D czy A i będą miały adekwatną do tego moc. Taki duplikat kosztuje: D 8 PD, C 16 PD, B 32 PD, A 64 PD, S 120 PD, SS 300 PD. Odpowiednio krótki, opisowy trening wyznacza sprawdzający.

Lista magii zabronionych:
- Wszelkie rodzaje Slayerów
- Łuk Ucieleśnienia
- Łuk Czasu
- Wielki Drzewny Łuk
- Magia Śmierci
- Magia Grawitacji
- Magia Wskrzeszania
- Pismo Ciemności
- Magia Spełniania Życzeń
- Take Over: God Soul
- Memory Make
- Territory

Administracja zastrzega sobie prawo do uznania każdej, nowej magii, która pojawi się na forum, jako zabronioną, jeśli będzie trudna do zbalansowania.
Powrót do góry Go down
 
Punkty Doświadczenia, Magia oraz Punkty Magiczne
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Druga Magia i Lacryma oraz ranga maga klasy S
» Zgłoszenia po Magiczne Przedmioty
» Magia Keigara

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: ABC :: Informator-