IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Regulamin Forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
avatar
Liczba postów : 226
Join date : 23/08/2017

#1PisanieTemat: Regulamin Forum   Sro Wrz 13, 2017 9:55 pm

Regulamin Ogólny

1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem wszystkich zasad panujących na forum.
2. Forum zawiera treści nieodpowiednie dla dzieci poniżej lat 18, zakładając konto na naszym portalu, użytkownik akceptuje umieszczanie takowych treści.
3. Kłótnie należy rozwiązywać prywatnie, przez wiadomości w skrzynce bądź inne komunikatory. Chatbox nie jest od tego, by prowadzić konflikty.
4. Zakaz kopiowania czegokolwiek co znajduje się na tym forum.
5. Reklamowanie stron i for na Chatboxie oraz pw jest zabronione. Od tego jest specjalny dział.
6. Na znak przeczytania regulaminu, niech każdy na końcu historii w karcie postaci wpisze: koniec. Bez tego karta postaci nie zostanie zaakceptowana.
7. Nieobecności powyżej 3 dni należy usprawiedliwić w odpowiednim temacie. Jeśli tak się nie stanie, po miesiącu nieobecności należy zacząć grę od początku.  
8. Administracja ma ostateczny głos w każdej sprawie.
9. Administracja ma prawo do zmiany regulaminu, a także ma obowiązek poinformować o zmianach graczy.
10. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
11. Administracja ma prawo ukarać użytkownika adekwatnie do oceny jego występku.

Regulamin Postaci

1. Nick to imię, imię i nazwisko, bądź pseudonim postaci. Nie powinien on zawierać liczb, znaków ani obraźliwych treści. Konta nazwane, na przykład Mruczek152, PaUlInKa<3 i tym podobne, zostaną usunięte.
2. Każde konto to jedna postać. Gracz ma prawo do posiadania trzech kont. Jedynym wyjątkiem jest aktywność, która wymagana jest na wszystkich trzech kontach. Przez aktywność mówimy o minimum kilku postach fabularnych w tygodniu. Jeśli są one nieaktywne, w pierwszej kolejności uznaje się osobę za nieaktywną i jeśli nieobecność trwa miesiąc, w razie powrotu grę należy zaczynać od początku. Jeśli po miesiącu od ostatniego posta fabularnego postać nie zjawi się przez najbliższe dwa tygodnie, postać przenoszona jest do archiwum. Po trzymiesięcznej nieobecności postać zostaje uśmiercona fabularnie, jak również usunięta z forum.
3. Każde konto, które nie założy karty postaci do dwóch tygodni od zarejestrowania się - z automatu zostaje usunięte. Każdy użytkownik ma jednak prawo poinformować administrację o przedłużeniu się prac nad kartą postaci, wówczas władze forum zwiększają czas na jej stworzenie, nie będzie to trwać jednak w nieskończoność.
4. Trilokacja jest dozwolona dla wątków second-life. Jeśli ktoś chce ruszyć na misję, może wykonywać tylko jedną, a pozostałe dwie sesje zostają wyłącznie na wątki niezależne. Podczas wydarzeń forumowych, eventów i innych większych imprezach, dochodzi kolejne wolne miejsce, dzięki czemu możemy pisać w trzech wątkach podstawowych + w jednym na evencie.
5. Nie można tworzyć własnych ras.
6. Wyglądem postaci może być dowolny, internetowy art, aczkolwiek preferujemy wyglądy pochodzące z anime, mang, komiksów oraz gier z podobną konwencją kolorystyczną.
7. Obowiązkowe rozmiary avatara to 250 pikseli szerokości i 400 wysokości.
8. Czwarte i każde kolejne konta można tworzyć tylko za zgodą administracji.
9. Uprasza się o uzupełnienie pół profilu tuż po zrobieniu Karty Postaci.
10. Postać zostanie oficjalnie wprowadzona do gry gdy: zostanie zaakceptowana Karta Postaci, zostaną uzupełnione pola w profilu i zostanie wstawiony avatar, przedstawiający daną postać. Wtedy postać może brać udział w wątkach SL. Wszystkie wątki wymagające udziału MG i mające za zadanie wzmacniać naszą postać (misje, treningi, eventy), wymagają akceptacji karty magii.
11. Na forum zabronione jest zabijanie graczy poza eventami fabularnymi. Wyjątkiem jest zgoda na uśmiercenie postaci od posiadacza danej postaci, bądź administracji.
12. Eventami fabularnymi są: misje, wojny gildiowe, konflikty wymiarowe, konflikty rządowe i wszystkie inne wydarzenia, które administracja uzna za istotny element fabuły, o czym będzie informacja w nagłówku forum. Także każda sesja z udziałem MG jest eventem fabularnym.
13. Każde uzgodnione: trwałe uszkodzenie ciała postaci, spłodzenie dziecka, zabicie nieistniejącej na forum rodziny postaci, gwałt, utrata dziecka/poronienie, czy wysłanie postaci do więzienia/szpitala/psychiatry/na odwyk musi zostać zgłoszone administracji.
14. Pamiętajmy o tym, że postacie nie posiadają wiedzy użytkownika o wydarzeniach fabularnych, toteż prosimy o zachowanie realizmu (w tym utrzymywania pozorów zaskoczenia).
15. Mistrzowie Gry mają upoważnienia do wtrącenia się w każdy wątek - bez znaczenia jakiego jest rodzaju, razem z rejestracją na forum akceptuje się również wszechobecność Mistrza Gry. Mają oni wszystkie możliwe uprawnienia fabularne, mogą zatem zabijać postacie bez zgody, czy też trwale je okaleczać.
16. Forum przedstawia alternatywny wymiar czasowy, w którym nie wydarzyło się nic, co miało miejsce w anime i mandze Fairy Tail.
17. Zabronione jest tworzenie postaci kanonicznych z uniwersum Fairy Tail, jak również wplatania ich w historię swojej postaci, bowiem fabularnie nigdy one nie istniały.
18. Każdy, kto zakłada kartę postaci, ma możliwość do wplecenia w historię maksymalnie trzech postaci NPC stworzonych na forum.
19. Każdy trening, walka, misja oraz inne wydarzenia wymagające osądu MG, muszą zostać podsumowane przez Mistrza Gry, w innym wypadku, są one nieważne.
20. Wszystkie wydarzenia wymagające udziału MG, są ostatnimi wydarzeniami z udziałem naszej postaci w jej historii. Wobec możliwości trilokacji, zdarzenia typowo SL-owe (zwyczajne rozmowy w gildii, etc) mają miejsce zawsze przed aktualnie wykonywaną misją, dlatego postać może odnosić się tylko do wydarzeń SL-owych w misji, nigdy odwrotnie.
21. Zabronione jest tworzenie postaci z innych ras - postacie graczy są wyłącznie ludźmi.

Regulamin Postów

1. Na forum obowiązuje język polski, a więc należy pamiętać o zasadach interpunkcji oraz ortografii. W razie problemów, należy pisać posty w Wordzie albo przeglądarce która podkreśla błędy na czerwono, np. Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome.
2. Nie ma wymagań co do ilości słów w postach, jednak uprasza się o niewysyłanie postów które mają po dwa, trzy słowa. Rozpisanie się wcale nie jest trudne, możecie opisać myśli oraz czyny postaci, oraz to co widzi, słyszy czy czuje.
3. Przekleństwa w postach są dozwolone.
4. Można opisywać stosunki seksualne, treści sadystyczne, czy wręcz podchodzące pod patologię obyczajową. Na początku takowych wydarzeń wymagane jest napisanie z góry posta "+18".
5. Prosimy, by nie używać kolorów słabo widocznych na forum, jeśli chcecie koniecznie stosować jakiś barwny kod w swoich postach, np. w momencie kwestii dialogowych.
6. Dozwolone jest pisanie w pierwszej i w trzeciej osobie.
7. Jeśli masz potrzebę stworzenia nowej lokacji, możesz to zrobić bez żadnego problemu - zakładasz nowy wątek w danym miejscu i opisujesz go tak, by zawierał istotne elementy wyglądu takiego miejsca.
8. Każdy koniec zwyczajnej sesji bez udziału MG, musi zostać zgłoszony do tego wątku (klik), by Mistrz Gry podsumował wasz udział w sesji i zwolnił lokację do użytkowania dla następnych graczy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Regulamin Forum
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin forum
» Regulamin forum
» Regulamin Forum i Gry
» Łowcy Wampirów
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: ABC :: Organizacja-